Recommended Posts

GetNerfedOn    2,974

Hi all!

Out of curiousity, I would wish to ask questions about and discuss the exam quotes of each character.

Which character's got the best set of quotes? Which one provides the most stoic, informational, or humorous quotes?  Are there any changes one would wish upon a particular set of quotes?

 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Szczuku    8,651
28 minutes ago, GetNerfedOn said:

Also, what's with the fuss about the License plate quotes??

Some characters know what it is some don't. This lets us kinda know when were they kidnapped into Constant

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bothead    22

I read that woodie was a Catholic because of one of his quotes. Although I forgot where I read that, maybe from the wiki but idk.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Szczuku    8,651
57 minutes ago, Bothead said:

I read that woodie was a Catholic because of one of his quotes. Although I forgot where I read that, maybe from the wiki but idk.

His quote for Clockwork bishop is something like this "It's been a while since my last confession" so that's why

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
GetNerfedOn    2,974

Do any of you guys think some quotes should be updated, though? some quotes, Wendy's "Boards." for example, are rather... overly succinct if i may put it, and don't really give flavor to the character IMO.

Any other instances of this? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
The 2C3D    578
On 2019-01-26 at 10:55 PM, GetNerfedOn said:

Wendy's "Boards." for example, are rather... overly succinct if i may put it, and don't really give flavor to the character IMO.

Any other instances of this? 

Wilson’s “Boards”

No, I’m not kidding. They both say that.

  • Like 2
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
__IvoCZE__    5,943
35 minutes ago, The 2C3D said:

Wilson’s “Boards”

No, I’m not kidding. They both say that.

Necro?

  • Like 2
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Misa22    316

Wolfgang is so funny when he call "something-man" mobs lol! Treeguard = Is woodman! 

Also i like Wigfrid's "will you fight alongside me, pig?" and "don't you hunger for battle, pig?" hahaha. 

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 Da LOLs    2,212
On 1/26/2019 at 4:17 AM, GetNerfedOn said:

Also, what's with the fuss about the License plate quotes??

 

it shows when they came to the constant for licence plates were put into production after 1920 so for the lines who dont knw what it is were trapped before 1920 (i.e. max, wicker) and those who do know what it is are after 1920 (webber, wino, willow)

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marco BR    1,629
1 hour ago, Misa22 said:

I forgot one of my favs, WX-78's quote on suspicious marble:

"MAKE THE VIKING FLESHLING CARRY IT". 

 :wilson_ecstatic:

I love this one. :wilson_ecstatic:

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Szczuku    8,651
52 minutes ago, GetNerfedOn said:

What's the most tear-jerking quote for you?

Sad or funny?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now