Jump to content

ban on merge


Fox577
  • Fixed

drgsdrg.thumb.png.e451a1fa9d8667c716b235a642e7b3e1.png107534335_sdfsdf.thumb.png.b1b923d9607a3f3b7093bff19adf8692.png


Steps to Reproduce
Got a merger ban? 
revert the merge or fix the merge error.
 



User Feedback


A developer has marked this issue as fixed. This means that the issue has been addressed in the current development build and will likely be in the next update.

First off, thank you for taking the time to report this to us. Unfortunately, we found that a recent update that we did temporarily affected accounts in a weird way, with some looking like they are banned when they are not, or indicating that the user is not able to complete the account merge.

Our dev team is aware of the issue and are working on a fix now, and we hope to have it rolled out as soon as we possibly can. We are sorry for the inconvenience, thanks for your patience while we get this sorted out.

  • Like 3

Share this comment


Link to comment
Share on other sites

12 часов назад, JanH сказал:

Во-первых, спасибо, что нашли время сообщить нам об этом. К сожалению, мы обнаружили, что недавнее обновление, которое мы сделали, временно повлияло на учетные записи странным образом: некоторые из них выглядели так, как будто они заблокированы, когда это не так, или указывало на то, что пользователь не может завершить объединение учетных записей.

Наша команда разработчиков знает об этой проблеме и сейчас работает над исправлением, и мы надеемся выпустить его как можно скорее. Приносим извинения за неудобства, спасибо за ваше терпение, пока мы разбираемся.

thanks for the feedback

Share this comment


Link to comment
Share on other sites

Update: The issue has been fixed and the account merge process can be successfully completed now.  You only need to return to the Klei Account page once more and complete the process for account merging. Again, we apologize for the inconvenience, and would like to thank you for your patience.

  • Like 2
  • Thanks 1

Share this comment


Link to comment
Share on other sites

3 часа назад, Ян сказал:

Обновление: проблема устранена, и теперь процесс объединения учетных записей может быть успешно завершен. Вам нужно всего лишь еще раз вернуться на страницу учетной записи Klei и завершить процесс объединения учетных записей. Еще раз приносим извинения за неудобства и хотели бы поблагодарить вас за терпение.

It works, thanks.

Share this comment


Link to comment
Share on other sites

У меня странная проблема при объединение учётных записей у меня пишет пожайлуста обновите учëтные запись klei и что делать? 

 

Share this comment


Link to comment
Share on other sites



Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
  • Create New...