Infinite Peril

Infinite Peril's totally off-topic art

Recommended Posts

Infinite Peril    144

I just finished this one today (yaaaaayy! I did something! :D) Anyway, he's an oc I made a while ago (probably a year lol), his name is Infinite Peril (surprise...!). (Yes, I named myself after him)

(And he's evil...)5e015293a9857_InfinitePeril.thumb.JPG.9d97196411542d73085fa428ae97c170.JPG

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Infinite Peril    144

'Sorry I haven't been posting-- I was busy traveling the world and writing a blog about how it's like to live in different countries!'

is not how my first week of 2020 went... Yeah tbh it was kinda boring. I couldn't even decide what to draw so I drew like nothing. Big sad ;-;.The only interesting thing that happened was when I was taking a shower one time I accidentally snorted water up my nose and then I was like "Oh mah gawd I think ah jusht swallowed mucus." 

ismelllikebeef.png.9c63f1b0c7e2c345745fd61b72f90e28.png

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Infinite Peril    144

Sawnic.thumb.jpg.6bd6fff20868093a86ab1f553adb947e.jpgThis is my redesign for Sonic :> I think it's okay but I'm just gonna settle with it. Eventually...

(The actual design of the shoe and jacket are the same, just different colors.)

Also one shoe is mostly censored for your own sanity... Yeah I drew it wrong <(_ _)>

Anyway your opinions would be greatly appreciated because I have a difficult time deciding things. Thanks yew  :D

Edited by Infinite Peril
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Canis    12681
6 hours ago, Infinite Peril said:

Sawnic.thumb.jpg.6bd6fff20868093a86ab1f553adb947e.jpg

If Sonic Boom came out in the 90s.

 

And was actually good.

Edited by Canis
  • Haha 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Infinite Peril    144

I drew this for my aunt lol- (instead of a birthday card I guess...I know I'm weird). The characters in this comic thing are: Baby Yoda, Pikachu (Don't ask why I did it), and incineroar (Again don't ask, ty). 

I just thought it was weird enough to post so... Here it is. *Warning* Ugly faces, cringy mutated pikachu, and deformed incineroar ahead.5e18ad093aad7_babyyodapg1.thumb.jpg.5965382555c6c4d9582eb27b93123dff.jpg#BabyYodaRools 5e18ad372b506_babyyodapg2.thumb.jpg.203c531c997f092633c8b971131bafa2.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Infinite Peril    144

Guys, I just found myself in DST!  

pig.jpg.c30c14b02e1ee51101da93a12c8de8a8.jpg

 

On 1/31/2020 at 9:03 PM, DragonMage156 said:

These are really good. I like the rim lighting you put on Webber.

They're not that good but thank you anyway. ^.^

  • Like 1
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Infinite Peril    144

Greetings humans, or if you're not a human for whatever reason then... My bad. I have created yet another cringey Don't Starve meme. 

5e382be05023d_haveanarmy.thumb.png.36647ee67fbe229a687c97b60933ff41.png

Also, I have come to the conclusion that I actually quite like drawing Ds/Dst related art. I also have a couple ideas for pics this time, so I'm thinking of making a just Don't Starve art thread... One day.

Edited by Infinite Peril
  • Like 2
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Infinite Peril    144

This is a pic of another oc I made. I don't know why this guy and Infinite Peril are both black and white, but to be fair I made them a while ago when I was a child and now... I'm smart. er. So I can choose colors more wisely. :D

5e3c46391d7ee_RadarTheHedgehog.thumb.jpg.16fff8c750344a39269a94f00d8fcb79.jpg

His name is Radar... He's a hedgehog... Yay. Just in case I confused you, the gray blobby stuff is actually liquid metal.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Infinite Peril    144

I accidentally hid this post... -_-" I'm such a noob. Maybe I should've kept it hidden. It's very disgusting. Buuuttt it's too late, son. Or daughter. Or whatever.

Spoiler

5e3c4daacdb56_Pigchildren.thumb.jpg.42f587cb704900a227c8cd1812f86003.jpg

^Ugly? Yes.^ I call this 'The Pig Children'.

 

Edited by Infinite Peril
  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Infinite Peril    144

He sees you when you're sleeping
And he knows when you're awake
He knows if you've been bad or good
So be good for goodness sake

5e3c58c364c45_DePig.thumb.jpg.eacaabcefb7c4f9f0f2a066dd9bf1db2.jpg

Or your destiny might just be to break
Perhaps it is far too late
It is quite a shame, friend of mine
I'm afraid it's time to meet your fate
 

 

 

Hm... Clearly I have some problems.

Btw I posted this in the 2019 Nightmare Fuel thread, maybe it doesn't deserve to be there but... It's too late. Again.

Edited by Infinite Peril
  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Infinite Peril    144

Wow, I'm on a roll today.

I will now post an explanation as to why Webber looks so terrified, and the other's expressions in my first Don't Starve pic. However, I just want you to prepare your eyes first...

Spoiler

Reactions.thumb.jpg.18864091687b31d07005e953ea1515de.jpg <-- My reaction.

(I know they fixed poor Sawnic already, but man was he ugly.)

Spoiler

 

Coming out 2.14.20!! Happs.thumb.png.62b2f731ae177302dc92ac33012f8fd1.png

Hee hee haw haw, Sawnniiiiicccc!                                     ...I have a lot of problems...

 

 

 

Edited by Infinite Peril
  • Like 1
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Infinite Peril    144

I just finished this. I didn't do a background because I'm literally garbage at them, so if you can just pretend there is one that would be nice.

Willow.thumb.jpg.0f9f7b61978c29c5a5e7c3988cf4e431.jpg  

My apologies if she looks weird, I don't draw humans very much*, as you probably know...?

*

Spoiler

5e3d7aa0cfc15_ipsawnic.thumb.jpg.5340750ab622d95002c513f6f17a2d86.jpg

 

Edited by Infinite Peril
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
DragonMage156    27036
11 hours ago, Infinite Peril said:

I didn't do a background because I'm literally garbage at them

Oh same. My backgrounds are often voids or a simple colour.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Infinite Peril    144
15 hours ago, DragonMage156 said:

Oh same. My backgrounds are often voids or a simple colour.

I can’t even do simple colors... ;-;

If I do, there is, I believe, a 95% chance that I will mess up the main picture, which in this case, is Willow.

...Or maybe I’m just too lazy. Perhaps it’s one of the consequences of making Flamingo my role model. ._.”

Spoiler

No offense to Flamingo. :] 

However, I don’t think you are nearly as trashy as me at backgrounds. TuT

Share this post


Link to post
Share on other sites
Infinite Peril    144

I apologize for not posting lately, I've been a bit busy. I sketched some cringey pictures already, all I have to do is ink and color them, so I might post those soon.

That aside, Le Sawnic Movie has McCome! 

Me is very happy.

Unfortunately I do not have some special art or something for this amazing event like I hoped but... Perhaps later I will.

For now enjoy this meme I found. Unless you already saw it. If you did... I apologize again.

Spoiler

meme.thumb.jpg.e6aa653acffac6a1b840b49aa54406a3.jpg

Oh, I almost forgot!

Happy Valentine's day!

If you don't have a Valentine... I totally understand.

I would totally understand if you didn't even have friends as well.

;n;

But it's fine because I have... SAWNIC. Comics.

Edited by Infinite Peril
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now